Dowiedz się jak dbamy o Twoje bezpieczeństwo
"Życie nie jest idealne, ale Twoje włosy mogą być!”
Wydłużone zostały wszystkie usługi o 1h – czas na dezynfekcję przed i po KAŻDYM KLIENCIE.
Przyjmujemy klientów po wcześniejszym umówieniu poprzez kontakt telefoniczny.
Klient przed rozpoczęciem usługi myje lub dezynfekuje ręce – środki dezynfekujące są udostępnione do użytku klienta w kilku miejscach.
Stylista każdorazowo przed rozpoczęciem dnia pracy mierzy sobie temperaturę ciała – w przypadku wystąpienia jakiegokolwiek objawu chorobowego zobowiązuje się bezzwłocznie telefonicznie poinformować klienta o niemożności wykonania usługi w ustalonym terminie.
Klient przed rozpoczęciem usługi wypełnia ankietę epidemiologiczną wykazując brak występowania jakichkolwiek objawów chorobowych lub odbycia kontaktu z osobą zakażoną wirusem oraz o nieprzebywaniu na kwarantannie.
- Noszenie rękawiczek jednorazowych podczas wykonywania usługi.
- Noszenie osłony ust i nosa – maska lub przyłbica.
- Używanie ręczników jednorazowych.
- Wykorzystanie peleryn jednorazowych lub wielorazowych odpowiednio zdezynfekowanych, lub pranych temperaturze min. 60°C z użyciem detergentu po każdym kliencie.
- Zdjęcie rękawiczek po każdym kliencie i usunięcie ich do kosza. Umycie, osuszenie i dezynfekcja rąk.
- Sprzątnięcie i dezynfekcja powierzchni użytkowych na stanowisku, na którym przebywał klient, narzędzi, przyborów, urządzeń, a także innych powierzchni dotykowych i sanitarnych, z którymi klient mógł mieć kontakt (klamki, włączniki, uchwyty, oparcia, klawisze terminala płatniczego, spłuczka, kran, deska itp.).
- Od zakończenia usługi do przyjęcia kolejnego klienta powinno minąć tyle czasu, ile wymagane jest przy zastosowaniu danego środka do dezynfekcji, zgodnie z jego instrukcją użycia, zanim następny klient zostanie obsłużony na tym samym stanowisku.
- Przewietrzenie pomieszczenia.
- Umycie podłogi z użyciem detergentu.
- Zaleca się higienę rąk:
• przed i po pracy z klientem,
• po dotykaniu banknotów/kart kredytowych, klamek itp.,
• przed dotykaniem ust, nosa czy oczu,
• po zanieczyszczeniu rąk wydzieliną z dróg oddechowych, np. w przypadku kasłania, kichania,
• przed i po skorzystaniu z toalety,
• przed wejściem do pomieszczenia dla personelu,
• przed i po posiłku, spożywaniu napojów. - Noszenie rękawiczek nie może zastępować mycia rąk.
- Należy unikać dotykania oczu i ust.
- Dezynfekcja każdego narzędzia i opakowania produktu po każdym kliencie. Obowiązkowa zasada to 1 fryzjer z zestawem czystych narzędzi dla 1 klienta (grzebienie, nożyczki, spinki, szczotki itd.).
- Regularne sprzątanie pomieszczeń użytkowych, mycie wodą z detergentem lub dezynfekcja.